lördag 11 februari 2012

-1 cm

För ett par veckor sen bestämde jag mig för att få lite mer regelbundenhet i min träning och verkligen försöka hålla igång. Jag har lyckats hyffsat hittills och börjar nu känna ett sug efter träning som jag inte gjort innan. Jag blev lite besviken när jag vägde mig häromdagen och såg att jag snarare gått upp lite i vikt men när jag mätte midjan så hade jag minskat 1 cm. Det är inte mycket men det är peppande.

Nu längtar jag till lite mildare väder så jag kan ge mig ut och springa. Har tränat hemma med "My fitness coach" till Wii. och det är riktigt roligt. Bra övningar är det också. Jag ska försöka träna 3-4 konditionspass i veckan och lite styrka därimellan. Och man kan lägga upp det precis hur man vill med spelet.

Idag ska jag dessutom premiärträna på friskis den här terminen. Ska på Schlagerjympa. Så nu är det frukost som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar